Vila ALDO - Râșnov

joi, 1 iulie 2010 14:37 By Admin , In , , ,

Vila Aldo situata la iesirea din Rasnov spre Paraul Rece pe Valea Glajeriei intr-o zona foarte linistita cu un peisaj deosebit al Muntilor Bucegi si Piatra Craiului amplasata la numai 15 metri de rau, constructie 2009.

Descriere vila:
- parter :terasa 20 mp, living 60 mp, loc de luat masa, baie, bucatarie utilata,tv satelit
- Etaj ; 4 camere duble cu terase , 1 baie
- Mansarda: 2 camere cu cate doua paturi duble fiecare

Capacitate 16 persoane
Curte interioara cu 8 locuri de parcare,Gratar
Piscina 15 mp pe timp de vara
Centrala termica pe lemne
Masina de spalat

Obiective turistice:
Castelul Bran, Cetatea Rasnovului, Poiana Brasov, Cheile Rasnoavei

Tarife cazare :
Luni-joi 70 lei/noapte camera
Vineri-duminica 80 lei/noapte camera
Inchiriere la cheie pentru grupuri de 12-16 persoane 500 lei/noapte(32 lei/ persoana)
Pentru mai multe nopti tarifele se negociaza

Va asteptam!

ORGANIZAM MINII VACANTE EDUCATIVE CU ELEVI

Pentru rezervari la Vila Aldo - Rasnov, puteti apela: 0729 222 591

Click AICI pentru a vedea atractii turistice in Rasnov!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Am închiriat vila pentru o petrecere, am venit am văzut zona care este superbă dar doar atât totul a fost perfect până gazdele sau văzut cu sacii in căruță apoi a venit ziua cu petrecerea unde gazda la ora 17.00 a venit și ne-a spus să dăm muziica mai încet că are un vecin care nu suportă muzica iar trebuie să specific că muzica era la o intensitate medie . Am vorbit că o să venim 16 persoane și am fost 20 dar 8 persoane au plecat și am rămas 12 cu mult mai putin decât am vorbit și bineînțeles ne-a scos ochii și pentru acest aspect poate poate mai scoate un ban de la noi.La.plecare cireasa de pe tort ne-a spus că trebuie să platim un scaun că e rupt dar de fapt era desprins din sudură 125 lei . Am platit dar am luat scaunul că cine știe cate persoane a.mai platit acel scaun . Totul era bine regizat. De factură nici vorbă. Am lasat curățenie spălat veselă măturat și spalat cu mopul pe jos că așa este omenesc. Am scris acestă recenzie să nu mai pățească și alții ca mine și vă spun să nu inchiriati această vilă că luați o mare țeapă. Gazdele două persoane fara caracter.

28 august 2023 la 17:50

Trimiteți un comentariu